Sexparty!

Igår var en riktigt riktigt gryym kväll!!

Jag och Emma hade sexparty, vilket betyder exakt som det låter.. inte att man har sex med varandra då, men det kommer en person från en sexbutik och så visar hon upp massa sexleksaker, oljor mm . Vi blev nog 9 pers till slut och alla satt i soffan fulla av förväntningar, iaf jag o emma ;)
Tyvärr var hon som hade partyt as kass , hon bara kastade fram sakerna och typ berättade ingenting om dom, men va fan, vi hade kul och fick nog ut vad vi ville av det iaf! Alla köpte något (Y). Så vid 21.00 var hon redan ute ur lägenheten och vi fortsatte förfesta.. Gamla hits, lekar, dans, tjöt .. ja allt det som man brukar göra när man är en hög galna bruuudar !! Vid halv ett tiden drog vi till Esters, där det blev teqila race , massa tjöt med gamla kompisar och sånt! strax innan 3 drog jag, man ville ju inte vara med om att musiken dör, alla lampor tänds och alla får se hur man ser ut i dagsljus ;) haha .. så jag hämtade mina saker hos emma och sen kom älsklingen och hämtade mig! Blev en sen, men mysig natt också och vi vaknade inte fören vid halv 2!!! idag..

och man vaknade väl inte helt pigg o kry kan man ju säga, men det var det värt!! för jag hade så jääävla roligt igår!! Det var längesen jag hade så kul.. hiih.. ah två så grymt härliga tjejer är ju emma & fia, dom e typ mina idoler eller nåt, så grymmebra!


P . s .
nu längtar jag tills nästa helg baby, vi kommer ha fullt upp ;) HIHIHI.....  D . s .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0