Tråkigt väder!

Jag blir så deppig av detta vädret, man vill itne gå utanför dörren för att det är så äckligt , det bara regnar och regnar hela tiden !!

men jaja, har fixat lite med rummet idag också.. och vet ni, förut när jag satte mig i sängen så brakade hela madrassen genom ner i golvet:O hahahahahah, pappa måste fixa det ikväll, så jag kan sova där inatt ;)

För övrigt har jag inte gjort mkt idag, kollat på bonde söker fru, idol o mammas pojkar.. rolig dag va? men det finns inte så mycket att göra när man börjar kl halv 4 , det är seegt :P

oh, jag saknar mitt hjärta så mycket så det är sjukt :( och det är 2 veckor kvar tills vi kan ses :'( Han har så mycket att plugga nu inför tentorna så de e sjukt, o det SUGER !! Jag kommer seriöst dö eller något :(:P Det gäller verkligen att ha mkt att göra hela tiden :P hihi!!

skulle åkt till honom imorgon, men jag fick inte :( så nu e jag ledig i 3 dagar istället ... men ska vara med fia imorgon, karro på onsdag och på kvällen ska jag vara med min bror och torsdag vet jag inte mer än att träna :D sen blir det jobob hel helgen lång .. !

Ha de gött ,nu ska jag till jobbet !! PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0