Ullared!

Är helt slut efter en heldag på ullared.. då menar jag verkligen heldag!
När jag & mamma åker dit är det jiu inget snack om att gå 2-3 timmar eller så, utan som idag, vi kom dit vid halv 10 på morgonen och åkte hem vid 6 tiden , gaaaalet!!! men det är ju så skoj där inne :D fast, hon e jääävligt seg ibland också... haha... men men, man gör det så sällan, så det är skoj :)

Har fått med mig en del fint hem, en stoooor resväska (fast den ska jag få i julklapp) , ett skidställ, dataväska, prydnadssaker, underkläder, lakan, påslakan, scrapgrejer, ramar, papperskorg, gardiner och lite kosmetikagrejer! så jag är ändå nöjd !:D


Så när vi kom hem var jag helt slut... Så mamma pappa och jag satte oss framför tv och kollade på den nya Wallander, grym var den..

Nu ska jag hoppa i säng och se på ett avsnitt las vegas :D Imorgon blir det ikea för hela slanten och på torsdag ska jag "flytta" in i rummet , vad sköönt det ska bli med nytt o frächt :D LOVE IT !

Puss & natti . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0