väntar...

Jag har nyss kommit hem från jobbet, ringer älsklingen och pratar lite med honom..
Han har vart hemma från skolan idag för han mådde inte bra och om jag känner honom rätt väl så skulle han kanske vara hemma imon också, så jag tvingade helt enkelt honom att komma hem :D haha..
uch och fy för mig vad elak jag är som hindrar honom att plugga, dumma mig, men what a fuck , jag vill verkligen vara med honom o saknar honom såå mycket!! får typ 2 hela extra dagar med honom :D wiiie !!!

Så nu väntar jag på att han ska ringa för att börja åka hemifrån sig, så han kommer väl hit.. vid 3 någongång inatt, han är en riktig prins den där pojken .

tills dess ska jag se på las vegas, sova lite och förbereda med ljus och mina nya choklad&jordgubbs pennor ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0