20 år och fucking vuxen!

då var man 20 gamla år nu .. jaha, ska jag känna någon känsla?, ska jag känna mig vuxnare nu eller, nopp inte ett dugg, samma gamka töntiga annika . det är hon jag trivs bäst i!!

Tack så jätte mycket för alla fina gratulationer jag har fått på alla sätt och vis och alla som var med och firade min födelsedag igår! Det var jätte lyckat tycker jag!

Det började med frukost på sängen, räkmacka och tee, muumsis! Älskar frukost på sängen, så mysigt när hela familjen sitter samlad och bara myser och pratar! Fick jätte många paket, 8 stycken och fler av dom var skit stora!! :D fick vinglas som jag ville ha, pajform, massa "slevar", elvisp, 2 jätte fina örhängen mm... Sen efter det gjorde vi oss iordning lite och sen åkte jag och min bror till systemet och shoppade . weehooo . fan va cool jag var.  Kändes dock som ALLA glodde sönder på mig , men det kanske inte var så konstigt, så sygg som jag var.. eller? haha.

Vid 6 kom alla mina gäster och det blev välkomstdrinkar och sånt. Det var ju både släkt och vänner, så det blev fullt hus, roligt! Sen blev det lite mat, tårta , presentöppning mm . Gud, jag fick så fina saker så vet knappt om man är värd allting. Blev så glad för alla saker!! Fick verkligen ALLT jag önskat mig , thanks everyone <3 fick massa martiniglas , armband, örhängen, en till pajform, presetnkort på ikea, blommor, världens finate bok av sofia där det står massa massa saker och bilder och minnen, ska visa er nån daa, och ah, ett sött nattlinne mm . TACK!

Av min underbara pojkvän fick jag bland annat världens finaste halsband . ah, går inte att förklara hur fint det var , han är så underbar den pojken och det värmer i hela mitt hjärta när farmor säger att han redan känns som en av "oss" i familjen...

Efter det blev det dans, singstar och lekar för hela slanten. jag hade såå roligt och jag hoppas ni också hade det!


Tack för att ni ville vara med och göra min dag till ett riktigt minne <3





Kommentarer
Namn: Moa

haha ja det blev en lyckad kväll:) och nu efter en hel dag så mår jag bra igen ;) haha , skicka lite bilder du:)

2009-10-04 @ 21:39:44
Namn: Thomas

haha skulle du vara vuxen? Jag är ju inte ens det än :P

2009-10-04 @ 21:50:57

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0