a week ago.

Ja, förra helgen var jag ju som sagt nere hos älsklingen. Vi hade det otroligt mysigt hela tiden. i lördags åkte vi över till danmark (helsingör) , där vi gick runt och strövade, åt middag och shoppade lite. Sen på kvällen blev det filmmys! I söndags var det strålande väder och trots det var vi båda trötta och myste kvar i sängen en stund. Sen tänkte vi gå ner till stan för jag ville kolla, men när vi kommer ner är allt stängt?? Psyykooooo, jag trodde att kungsbacka var litet, men tydligen inte :P haha. Så då tog vi en dunderlång promenad till johans släktingar. Där lekte vi lite med barnen, fikade och åt middag. och jag kan säga det miljoner gånger, dom är de sötaste barnen EVER!! så himla goosiga, speciellt lovisa gullis !

På måndagen gjrode vi inte så mycket, eller johan var i skolan och jag städade ju lite hos honom och sen gick jag ner på stan. Mötte sen upp johan i skolan och vi åkte hem och till middag lagade vi flygande jacob, så sjukt gottigt!! :D:D



Johan försökte ta kort på mig på båten, men det var ju hopplöst,
jag blåste bara bort!


coolingen ;)


Hjärtat på smågatorna i helsingör



Linslusen! :D


me like him <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0