Brunett?

Ja, då har jag precis kommit hem från frissan Sofia. Shit , det tog ca 3 timmar att fixa mitt hår , men nu e jag nöjd. Vi skulle göra massa slingor som gav resultat och snacka om resultat!! jag såg typ svarthårig ut först (enligt mig) , sen såg jag mörkbrun ut och nu.. ja, vette fan hur jag ser ut nu asså ;) hahaa.. MEn det blev snyggt tillslut och jag kommer nog snart älska det, bara att det tar ju alltid lite tid att vänja sig + att jag aldrig gjort en så "stor" förändring innan, så det känns lite konstigt att inte se sig som jätte blond när jag tittar mig i spegeln.

Här är en bild, kanske inte den snyggaste för jag är sjuk. .. Men tänkte att ni ändå ska få se hur mitt hår blev!:D


ganska dålig kvalite på min webcam..



Vad tycker ni??

Kommentarer
Namn: sofia

du e finast ..

2009-10-01 @ 18:40:04
URL: http://synchroskater.blogg.se/
Namn: Moa

passar dig jätte bra :)

2009-10-01 @ 19:12:40
Namn: annika

Taack flickor och tack fiia :D

2009-10-01 @ 20:03:41
Namn: Linnéa Wallgren (:

det blev ju gör fint, det passade du i annika :)

2009-10-05 @ 20:02:16

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0