Fredagsmys!

Ja, efter att ha jobbat hela morgonen, så är jag såå värld massa fredagsmys! Ska hem till sofia strax, hon slutar jobbet 6, så väntar nu bara.. Sen blir det pizza med hennes familj och sen massa idolmys! me like!

Vet ni? Jag är så otroligt jävla grym! jag har inte ätit godis på 2!!!!! dagar!!! Fan va bra jag é ! :D Brukar ju vräka i mig varje dag nästan. Det är så lätt när man blir sugen, men nej. jag har stått emot, weehoo! ska försöka fortsätta såhär också. Fast idag och imorgon får jag ju äta godis, det är ju helg! Men jag är stolt över att ha undviktigt allt gott jävla lösgodis på mitt jobb, man går ju förbi allt gått miljoner gånger och har det precis framför näsan hela tiden... Men jag ska fortsätta såhär , i can do it!

Fan, nu får sofia sluta, jag är riktigt uttråkad... Ska nog fixa naglarna en snabbis tror jag.

Puss och hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0