Halloween!

ja,nu är det nära.. bara fyra dagar kvar till den efterlängtade.. eller ah, hatade halloween.. Bus eller godis. uch vad jobbigt med alla ungar som springer och knackar på ens dörr :p

Men iår slipper jag det, vi ska nämligen ner på haloweenfest hos älsklingen och hans roomies! Jag , fia, tobbe och nån mer sticker ner i fias bil fredag kväll. Det kommer bli as kul tror jag :D Massa folk från olika ställen och inte så många man känner, så det blir ngo skoj . om inte, så jag har äntlgien skaffat "Sanning & Konsekvens - den elaka leken" hihihihiih ... Den är helt sjuk :P hahahaha

Jag och sofia kommer vara så jävla balla med den grymmaste outfiten!!:D Ni får se efter helgen, kan ju inte avslöja någonting ännu.. !



Ja... nu vill jag bara åka ner till älsklingen och hålla om honom, han är nämligen lite sjuk . krya på dig baby <3

...Men först är det onsdag, då blir det jobb, träning, sy halloweenkläder.. sen är det torsdag.. då blir det fika med louise, leka med emma och träning och packa.. och seeeen är det fredag, men då är det först jobb .. och seeeen får jag pussa på jooohan!!!!

Bitches glöm nu inte att ta med sovsäck!! Försök inte att ta sängen, den e redan upptagen *GRRRRRRRRRRRR* HAHAHA fan vad jag e trött nu , natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0