Helsingborg

ohyees, äntligen är jag ner hos älsklingen. Det är första gången jag verkligen är här själv utan kompisar eller föräldrar osv. Otroligt mysigt måste jag säga och jag njuter varje sekund .

Igår eftermiddag när jag kom ner gjorde vi inte så mycket, vi åkte och handlade lite mat och sen så lagade vi köttfärspaj, jätte god blev den. Efter det blev det lite vänner och sedan sängen och massa massa mys och pussar!

Idag vaknade jag av att älsklingen gick till skolan. oh, han såg så mysig ut i sina beacha chinos och huvtröja att jag bara ville följa med till skolan nästan :P Men jag somande om och gick upp vid 11. Gjorde lite frukost och satte mig och kollade på vänner. Ah, det är faktiskt ganska roligt :D Sen vid halv 1 kom johan hem och nu ligger han och vilar.  Vi åker hem till göteborg senare i eftermiddag!



Ne, nu måste jag gå och pussa lite på honom. Byyye !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0