Min onsdag!

imorse vad det dags för ännu en otroligt tidig morgon med jobb. jobbade från 05.45-15.00. Sen var det bara hem, rota efter massa grejer i mina flyttkartonger, hittade ju nästan ingenting.. förutom vinet ;) hahah ! Sen slängde jag i mig några knäckemackor och drog in till örgryte, där jag och min faster gick på bodystep (kommer ha träningsverk i vaderna imon, not good pga fotboll imon) Det var iaf grymt kul och det är verkligen jobbigt! Sen åkte jag direkt till kungsbacka hem till "mamma" annika på jobbet, där jag , sofia j och annika drack te och pratade medans sofia sydde en grej till mig och fia tills halloween! Sen begav jag mig hemåt.

Var skithungrig och skulle äta något, men vi hade inget, då säger mamma; Ta äppelkräm och äppelkaka då som jag gjort.. haha, så det har jag vräkt i mig nu . inte så bra middag .. men va fan ;) man lever bara en gång.
Nu väntar jag på att tv:n ska bli ledig så jag kan se på wallander-prästen som jag tog hem. mammao ch pappa är så elaka att dom redan kollat på halva filmen när jag kom hem !:O så jag får se deen själv sen när dom sett klart :(


BTW !!! Jag har inte ätit godis sen i lördags ! HURRA HURRA HURRA För mig, fy fan vad jag e bra! :D


Oh, jag saknar denna sommaren så mycket och denna resan!! Vi hade så otroligt roligt!!
Kroatien 2007



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0