en liten resume!

Japp, här får ni en snabbis från måndag, tisdag, onsdag och torsdag. Alltså, förlåt förlåt förlåt alla där hemma för att jag inte bloggar, men vi har inte tid!! Jag vill helst leva livet här så ni får stå ut tills jag kommer hem om det är dålig uppdate! jag lovar er, då ska jag berätta allt och visa er alla fina bilder osv jag har!! :)

Så, i måndags så tilllbringade vi hela dagen på sixflags igen! maria tyckte det var skitkul och vi tröttnar såklart aldrig! vi sprang runt som små barn och åkte och åkte tills nöjesfältet stängde! På kvällen tog vi det bara lungt och var väldigt trötta! :) Sen i tisdags så gick vi till skolan och direkt efter den så åkte vi till Santa Barbara! Vi åkte lite fel här och där eftersom vi tog kustvägen och den tar längre tid och så vidare.. Vi kom i alla fall fram runt 7 tiden och gick ut och åt i Isla Vista som är ett jätte studentområde där! det var verkligen galet men uch, där skulle jag aldrig vilja bo!!
Onsdagen tillbringade vi i stan med karros kompis Natasa! Vi gick ut på piren och kikade runt, åkte till Butterfly beach som var jätte fin, sen gick vi och shoppade lite i stan! Det var en jätte mysig stad men vi hade otur för det var jätte kallt! :( Blev hemgång ganska sent och kom hem runt 11 tiden på kvällen!!

Idag har vi vart i skolan och direkt efter det åkte vi in till Hollywood där vi gick lite och kollade. Sen var det äntligen dags för den efterlängtade Talkshowen!!! :D:D Jimmy Kimmel LIVE !! Fan vad coolt det var!! vi satt i en riktig studio, allt var live, vi fick grejor som blinkade när vi skulle aplodera osv osv. Snacka om HOLLYWOOD!! :D Vet ni vilka gästerna var då..?? NATE i gossip Girl (en serie mamma o pappa) och även någon snubbe ur den nya filmen The Back up plan!! Ah, det var riktigt kul att få gått på detta!

neej, nu är allt packat och klart för san fransisco. Vi sitter alla här redo i lägenheten och ska strax sova. Det blir tyvärr inte så länge eftersom att vi ska åka om 1 timma och 50 min!! herregud , ingen sömn här inte :P Klockan 03.00 går bilen mot san fransisco, weehooooo!!! Fan vad kul vi ska ha denna helgen!! Det blir jag,karro,jessica, maria och jocke som åker!! :)

Hörs efter helgen allihopa där hemma. Ni får inga bilder nu för jag orkar faktiskt inte lägga in, men uppdatering är alltid något!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0