Måndag och tisdag..

Igår och idag har det inte hänt så mycket. Det har vart si och sådär väder.. så igår (måndag) så var vi i skolan och åkte sen och handlade. Efter det gick vi ner till gymmet någon timme och när vi kom upp lagade vi en jätte god tacos! Efter det åkte vi och hämtade vår vän jocke och köpte med oss lite glas så åkte vi hem till oss och såg på film och åt glass med jordgubbar, jätte goda var dom också !! som svenska när dom är som bäst :D

Idag så var vi självklart i skolan och när vi slutade åkte vi direkt till Santa Monica, som vi varit i en gång innan och gillade mycket starkt! Där käkade vi lunch på en mysig restaurang och sen shoppade vi i flera timmar! Jag fick inte med mig så mycket hem, en bikiniöverdel, ett linne och en söt t-skirt och en sminkborste. Vet ni, jag blev medlem på den sminkaffären för man får gratisgrejre då (en jätte stor sminkaffär i usa, Sephora) och då trodde dom att jag fyllt år 10 mars, för det är så dom läser mitt körtkort. så då fick jag gratis mascara och ögnoskugga :D snällt va ;) självklart sa jag ju inte, nej jag fyller år 3 oktober, så jag tror även att jag kommer komma in på krogen med mitt leg eftersom dom läser det såhär: 89-03-10 medans vi läser det 89-10-03, så då tror alla att jag fyller den 10 mars och inte tvärt om, superbra ;) Jessica och karro shoppade däremot på lite mer än mig och kom hem med flera påsar!! kom hem vid 20.30 tiden och nu har vi bara gjrot lite mat, ätit jordgubbar och glass (igen, det är så billigt) och sett på ett avsnitt av tvserien Laguna Beach. nu blir det sängen!!

Förhoppningsvis kommer solen och värmen imorgon ! :D:D Då ska vi till stranden direkt efter skolan, jipiiiii

Saknar er alla där hemma och krya på dig hälsningar till min lilla älsklings johan som är sjuk :( Pusspusspuss


Kommentarer
Namn: Thomas

Saknar dig med :P

Vi får se till att hitta på något när du kommit hem och kommit i ordning igen...

Nu på fredag drar jag 10 dagar till Val d'Siére för att åka skidor. Kommer åka ensam då jag inte lyckats hitta någon som vill åka med men det går nog bra då man bor 4-6 pers i varje rum och åker i grupper på 8-10 pers. Så jag kommer ju inte var så ensam :)

Värme är lockande men kyla är också bra så längre det inte e mitt i mellan som det brukar vara i Göteborg.

2010-04-07 @ 17:58:28
Namn: Annika

ja, det måste vi absolut göra ! :) Är det något speciellt du vill ha här från usa, för det är väldigt billigt med converse, skor, t-skirtar mm..

oh, men gud vad roligt! nej, det spelar ju ingen roll, du kommer ju hitta kompisar på direkten, så det är ju skoj! :D

Ha det kanon då, så hörs vi väl när du kommer hem och så på skype någon dag då ! :) Kram !

2010-04-08 @ 06:04:40

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0