The Last Song!

Hej där!

Igår efter att jag käkat och pratat med alla på skype så blev jag inbjuden till volleyboll med några svenska grabbar och en svensk tjej!! Efter att spelat ett tag så gick jag upp på rummet igen och började med maten, för då kom jessica och karro hem! :) Utan någon planering och helt spontant så blev det en bio med alla svenskarna! Vi såg "she´s out of my leage", den var helt okej, men det var så jääädrans kallt så vi höll på att förfrysa + att jag var kissinödig när bara halva filmen gått o det kändes dumt att gå ut :p Sen blev det sängen så fort vi kom hem för det va ju skola idag!

Idag (onsdag) så var det riktigt riktigt segt att gå upp till skolan. Hade helt velat dra täcket över huvudet och somna om! Men icke sa nicke, det var bara att kliva upp och fånga dagen!! skolan gick bra och det var riktigt roligt! vår klass är helt underbar och vi får oss alltid några goda skratt varje lektion!

Efter skolan så åkte vi hem snabbt och åt lite granna och sen åkte vi till ett shoppingcenter som vi vart på innan som heter Irvine Spectrum Center och ligger ca 20 min härifrån! Vi gick där och kikade runt i affärer ett bra tag men fick dock inte med oss så mycket hem mer än lite småsaker.. Sen åt vi middag på The Cheescace Factory. Vi åt jätte gott kött med pommes och cola ofcourse!! Sen gick vi till bion som ligger precis där och såg på The Last Song. Det var premiär idag och den var jätte bra!! dock var den så himla hemsk, fin, rolig och sorglig på samma gång. Jag har aldrig i hela mitt liv gråtit så mycket på en bio eller överhuvudtaget över en film!! jag satt o skakade för jag lipade så mycket, men man kunde ju lixom inte släppa ut allt eftersom vi var på en bio.. hahaha.... alla 3 satt o lipade, man hörde snyftningar i hela biosalongen.. så ah.. ni förstår nog! Det blir inte bättre av att det är en kärleksfilm där "paret" gör helt fantastiska och perfekta saker och då saknar man sin pojkvän ännu mera.. och sin familj eftersom det handlar om en familj !


Jaja, nog om detta nu !! nu måste jag sova för imorgon kommer det att bli en GRYM dag!! vi ska nämligen till nöjesfältet SixFlags, där dom har enorma och då menar jag verkligen enooooorma bergochdal-banor! vi är 7 svenskar och förhoppningsvis en amerikanska också som åker så kommer bli en riktigt rolig dag! vi håller alla tummar vi kan för att det inte blir regn imorgon bara!!

Tiden går så fort här så sakna mig inte allt för mycket, för jag är hemma fortare än kvickt igen!!
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0