världens finaste pojkvän!

Jag har världens gulligaste och bästa pojkvän!!

Helt oväntat när man kollar i mailboxen, så har vi fått ett papper som står att jag ska hämta ut ett paket i receptionen. Jag och karro går dit och då kommer hon med ett as stort paket och när jag öppnar det så ligger det ett jätte fint guldigt paket ! Det står en jätte gullig text från min pojkvän och när jag öppnar paketet så ligger en jättesöt nalle med en liten ram med en fin liten "dikt" till mig. Ohh... kan inte förklara hur glad jag blev av denna överraskning!! Han är så gullig som skickar grejer till mig när jag är i usa och allt. Tack älskling, jag älskar dig!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0