Baby, jag saknar dig!

Uch vad detta är jobbigt.. det har bara gått.. 3 dagar och jag saknar min prins så himla mycket!!
det är hemskt att vara ifrån honom. Han är den som gör mig gladast och lyckligast och han är min bästa vän.. och då måste jag vara ifrån honom?? Hur rätt e det egentligen.. no rätt :(


Det känns som det är jobbigare för mig, för johan har gått tillbaka till sitt studentliv, han har massa saker att tänka på tex. skola, plugg, nya vänner, mat mm. medans jag bara går här hemma i den vanliga gamla cirkeln.. jobb, vänner, träning, jobb vänner träning.. samma hela tiden.. och då bara man tänker på honom hela hela tiden.. medans det känns som han har fullt upp ! aja.... jag bara läääängtar tills sommaren, då mitt hjärta och jag förhoppningsvis inte kommer att behöva vara ifrån varandra någon längre tid någonsin mer!!

om du läser detta älskling, så e du den bästa och underbaraste pojkvännen någonsin, du e min prins och jag är din prinsessa så länge du vill ha mig , love yaa <3



miss you :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0