Birthday!!

Hipp hipp hurra för det är babys födelsedag!! :D 21 år blev han idag,omg vad gammalt.. haha.. Nej , de e as grymt att kunna säga att ens pojkvän e 21, hör bara hur coolt det låter lixom ;) Faaan, nu skrev jag värsta långa as grymma texten om idag.. så råkar jag radera allt,det suger. .. tar om det snabbt Johan blev väckt med frukost och paket på sängen och lite fuul sång från mig. haha .. sen skalade vi potatis och gjorde oss iordning och åkte på bio. Vi hade bokat biljetter genom hans iphone och trodde det var självklart att det var på bergakungen! Vi kommer dit och jag hämtar ut våra biljetter, kl 14.00 skulle vi gå, men på skärmen stod det 14.15.. ? Knepigt. aja tänkte vi. fick våra biljetter, gick till dom som drog biljetterna, dom sa"välkomna salong 6 till vänster. Tack sa vi och gick in i salen. Då kollar vi på biljetterna och vi har rad 12.. men det finns bara 7 rader i salongen?? WHAT? Vi kollar en gång till och ser inget fel.. går ut och ställer oss i kön för att säga att det blivit fel.. då ser vi.. att de står BIOPALATSET.. HAHAHHAHA . Vi har 12 minuter på oss att gå/springa från bergakungen till biopalatset, asså seriöst så springer vi säkert nästan halva vägen.. och hinner som tur dit i tid, precis innan filmen börjar! Puhh... och det var ju ändå inte den viktigaste filmen direkt.. bara Alvin o gänget 2, men den va bra, skön film.. roligt va? Nu har vi precis ätit en god middag med johans pappa, sambo, tobbe , martin. ochfy fan vad goooood tårtan var!! jag tog 3 bitar av den ena och en bit v den andra. sååå goood!!! Nu är killarna och hyr film och jag ska lägga mig o vila en stund. Ha en bra kväll .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0