Fika med Sofia

Har haft en mysig dag i kungsbacka med sofia.. Träffade henne runt halv 1, fixade lite saker på kungs och sen satte vi oss och tog en jätte lång och härlig fika. vi hinner nästan inte ses längre och tar oss aldrig tid åt varandra heller.. så vi hade vääldigt mycket att prata om!! Sen gick vi runt och kikade lite och jag fick köpt ett par jeans, eller det var nästan som leggings, typ jeansleggings, gråa med dragkedjor nertil. Dom var på rea och kostade bara 129 kr på Zara, bra va? :D Sen köpte jag en as snygg partytopp, den e gryyyym. Tänkte nog ha den på vår årsfest näst nästa helg!!

Sen när hon åkte så gick jag runt och kikade lite på hemtex & dimoda, gosh vad jag blev
kär i rosa och grönt, det är as snyggt ihop ju och eftersom jag inte hittar några rosa
gardiner som matchar mtit rum, funderar jag på att köpa några gröna och inreda lite mer
i grönt och rosa, kommer nog bli as snyggt tror jag!!

Imorse innan jag mötte upp sofia satte jag och pappa upp en tavelhylla, en vanlig hylla, en tavla och
en lampa i mitt rum, lampan satte vi fel.. hahah, det blev as fult. men det ska vi fixa hoppas jag,
för den kom för långt ner... Så nu börjar rummet bli klart, bara några tavlor kvar, kanske någon hylla,
gardiner och lite prydnadssaker till :)


Nu ska jag skriva ett sånghäfte för vår årsfest och sen äta och sen kolla handbolls EM, sköj.

Haajdaaa .




en ny grå supermysig kofta som jag köpte idag :)


Kommentarer
Namn: sofia

JÄTTE MYSIGT !!! :)



ehm , imorgon kväll ! asså , jag har ju lite smått planer ... men vet inte hur dom blir lixom ... vi kan väl höras imorgon ? om du inte fått andra planer då :) skulle du öppna på lördag eller ? eller va tänkte du ? :) Vi hörs <3

2010-01-21 @ 23:48:11

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0