Jobbat

Har jobbat hela dagen fram tills fyra, när jag kom hem tittade jag lite på topmodel och sen var jag så trött så jag gick och la mig en timma... nu har jag ingenting alls att göra, booring :( ska börja tömma min dator på allting tänkte jag och lämna in den imorgon , så att jag kan gå och köpa min nya snart ! gött ändå.. fast ändå onödigt....

Ligger och saknar min prins nu ! men nu är det mindre än två dagar tills han kommer hem, wiiie !! :D längtar så mycket och på söndag åker han hem igen, men det gör inget, för på måndag efter mitt jobb eller tisdag dag så åker jag ner till honom och sen åker vi hem tillsammans på fredagen tror jag.. och på söndagen åker vi till fjällen, myyyysss !!! Me liiike !


Just det ja !! Jag har skaffat skype och hoppas att dom som vill kunna prata med mig under vår usa resa också gör det!! det är jätte lätt och det enda man behöver är en webcamera eller microfon.... DO IT !!!

Nu blir det datarensning.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0