KIF ÅRSFEST

Oheeej vad bra det blev igår, jätte lyckat verkligen och det var väldigt roligt efter allt planerande!
Allt blev bra förtuom musiken , dj:n sög, men resten var as grymt verkligen !
glögg som välkomstdrink, roligt quice, bra "konfrancie", härlig stämning, god mat, bra sånger,
prisutdelning, god efträtt, bra bartenders ;);) ja, fan det var gryymt !!
och vi tjänade en gooo slant på detta gubbar :D hihi!! Gött med lite extra klirr i lagkassan!

dock sög det att jag jobbade i morse, öppnade 8.45, men jag tog det faktiskt lungt igår
och i slutet drack jag mycket vatten.. somnade gott i min älsklings famn och vaknade
imorse både lite snurrig och huvudet värkte lite, men jag kom till jobbet och det gick fina fisken.
men det var så jääävla kallt ! :O jag fick gå med jacka dom 3 sista timmarna, för jag frös så mkt,
det var bara 16 grader!!! på jobbet, uch, det borde vara olagligt eller något ;p haha.

när jag kom hem somnade jag gott i soffan en stund innan maten. nu har vi precis ätit fiskgratäng
och chokladpudding till efträtt. Sitter och ser på handbollen just nu , de e bra. jag hejjar på kroaten!

ikväll blir det filmmys med massa popcorn och after eight, mums !!
kommer bilder från festen när jag får lagt in dom, men det blir nog om ett tag då jag fått min nya dator o så.



ha en ritkigt mysig söndagskväll och ät massa gott för det ska jaag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0