mitt hjärta är ditt.

Hur har jag kunnat leva så länge utan dig? utan att du funnits i mitt liv?
du är det bästa som hänt mig och jag hade aldrig kunnat drömma om att jag skulle bli såhär
kär och förälskad !! Du har allt jag vill att min pojkvän ska ha.
Du är snygg, omtänkssam, romantisk, glad, rolig, söt, myyysig, bäst helt enkelt!!

Jag kan inte förstå att du är så himla snäll och gullig hela tiden.
Vad jag än gör eller hur jag än mår,

så bryr du dig så himla mycket och är så söt och omtänkssam
och det något av det finaste jag vet.


när jag tänker på dig pirrar det i hela mig, jag vill vara med dig hela tiden och så fort vi är ifrån
varandra saknar jag dig, din närhet och din röst.  Jag saknar att krama på dig,
pussa på dig, ta på dig, känna
din hand i min och bara få ligga i din famn
och lukta på dig och känna din närvaro .

Jag är förmodligen en av de lyckligaste tjejerna i världen just nu.
Jag letade och letade, men tillslut fann jag min drömprins ♥

Jag har tre ord att säga och det räcker, för dom betyder allt för mig!
Du är min framtid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0