Så trevlig hon var!

Efter en hel dag på jobbet var jag eller rättare sagt är jag jätte jätte trött. Kom precis hem fast jag slutade vid två.
Direkt efter jobbet åkte jag hem till emma en stund, vi drack te och åt goda mackor. Tjöta & kollade topmodel, mys!
hon e så ball den bruden, asooome eller hur det stavas :$ haha, hur ska det gå för mig i stooora usa????

Sen vid 5 åkte jag vidare till kungsmässan där jag växlade in en himla massa pengar på forex till euro.
ska till doutch imorgon och köpa lite gottigotti med min far. bla. inför årsfesten, fast shhhhh, det får man inte prata högt om ;) iaf, jag blev väldigt glad när jag kom till forex, blev betjänad av en kvinna, kanskr runt 35 som var gravid och så jäääädra trevlig!! helt sjukt vad hon var hjälpsam, trevlig, glad, spontan.. vi pratade om massa saker och jag blev verkligen glad av henne! sånt e väldigt positivt tycker jag och jag hoppas att kunder tycker så om mig också ofta! :) för jag e ju nästan alltid glad o trevlig på jobbet , förutom ibland då jag blir rasande på vissa :@

Ikväll blir det väldigt lungt, eller rättare sagt, alla andra e upptagna :(
men efter 3 öppningar kan det bli rätt skönt att bara vara hemma..
pappa & jag ska upp kl 3 inatt :O uch o fy... ska man ens lägga sig? .. och på söndag ska jag öppna
igen, kommer vara helt död, men så är det ibland.. :)

Nu ska jag se lite handboll och snart äta pizza med mami o papi och sen kolla lets dance tror jag.. gillar inte det så mycket, men det är ändå underhållande :)

haenmyckettrevligfredagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0