Taggad..

åkte in till stan med karro nu ikväll och satte oss och fikade på Frank´s . Snackade as mycket om usa och blev så taggad!! igår hade jag lite ångest för att jag skulle åka och idag vill jag bara ha dagen då vi ska åka !!!! Fan vad grymt det kommer att bli!!

Vi har även pratat om att åka till hawaii sista veckan då vi inte har någon skola (vi stannar en vecka längre). Tänkte hälsa på en "kompis" som vi träffade i thailand, Anton. Han pluggar där i 4 år så istället för att ha semester i long beach kan vi väl lika gärna åka på riktig semester på hawaii, fatta vad coolt! Hula hula hula...

Det är så mycket man ska tänka på och packa innan man åker, denna gången kan man inte bara slänga ner lite sommarkläder och lite solkrämer utan man måste ha jacka, kofter, myskläder, klänningar, shorts , skor , partyklänningar och massa massa massa mera ......och jag längtar så mycket tills shoppingen bla . forever 21 och victoria secret´s . awsoooome !!! Baby, du kommer dö av allt snyggt jag köpt när jag kommit hem ;)

Nu är det dags att sova, börjar 9 imonbitti och är rätt trött + att jag hoppas att jag kan sova bort mitt halsont och min förkylning...

Godnatt allihopa ♥


Kommentarer
Namn: Anonym

jaa längtar med extremt mycket! Vi kommer ha såå GRYMT kul! god ide, det med Hawaii!! :D

har du skype?

puss o kram skumisbanan!

2010-01-27 @ 01:02:53
Namn: jessica

jaa de va ju jag då kommentaren innan ;P hahaa

2010-01-27 @ 01:03:26
Namn: Anonym

Jaa, gryymt!! jap, jag har skaffat det nu...

heter annikaelinpernillagustafsson, det fanns inget annat :p haha!!

2010-01-27 @ 18:39:42

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0