tomt.

Har precis lämnat av johan på centralstationen i göteborg. Han skulle åka "hem" till helsingborg igen.. han börjar sitt plugg imorgon :( Det suuuger!! Det känns redan helt tomt utan honom, bara tanken att inte kunna sova med varandra, busa, spela gitarr ;), och pilla varandra i örat (haha) känns hemskt..

Att man nu måste börja planera igen när man ska ses, uch det hatar jag!! :( Kommer inte ses fören om 2 veckor!!Från att ha sets varje dag på heeela lovet, en hel månad, till att inte ses på 2 veckor.. men det är väl kanske bra att börja förbereda sig inför min långa resa att vara borta från varandra..

Det är ju inte långt kvar tills jag åker till USA, long beach !!!! bara 1 månad och typ 22 dagar eller något, helt sjukt var tidne går fort!! För er som inte vet vart det ligger, så ligger det ca 40 minuter utanför L.A , en kuststad med lång fin strand och gryyym surfing hoppas jag på ;) det är något jag hoppas lära mig om vi har tid!! vi har en massa saker vi vill göra..

tex: Hälsa på karros kompis som pluggar på college, åka till san diego (alcatraz), disneyland, sea world, universial studios, laguna beach, hollywood, L.A såklart och massa massa massa massa shopping och andra roliga grejer!!


Nu måste jag börja med maten, för sen är det träning. Skönt att jag äntligen kan vara med lite.. ikväll e det löpning, fys och "mini" inomhusfotboll.. Jag e dock HELT slut sen cupen igår och kan inte röra en fena i kroppen, men jag hoppas den mjukas upp när vi börjar springa.. det sägs ju att träning botar träningsverk, hoppas det stämmer!!


                            Long beach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0