trååkigt.

det har varit en riktigt tråkig dag :( ingen att vara med, inget att göra...
vaknade vid halv 11 och åt lite frukost med pappa som var hemma..
sen hade jag inget planerat så har mest legat framför tv hela dagen.. trååååkigt.
inte ens där fanns det något roligt att se på... :(

men nu är det snart äntligen dags att åka till jobbet. Ska jobba halv 4-9 ikväll.
efter det åker jag nog till karro en stund och ser på en film eller något :)

jag lääängtar så mycket tills fredag då baby kommer hem. jag saknar honom såå mycket :(:(


Imorgon e jag ledgi och ska göra lite saker på förmiddagen.. Åka till mediamarket i sisjön, hämta ut framkallningar i kungsbacka och vara med karro. Får se vad vi hittar på, men något skoj blir det nog allt :))

Nu ska jag ta fram lite fika och kolla på extreme home makeover innan jag åker till jobbet !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0