Trött.

öppnade imorse 5.45-14.00, det gick rätt segt eftersom det är så jädra dött på jobbet !!
Helt sjukt vad lite folk det är nu, snacka om döperiod..:(

Efter jobbet åkte jag till emma och hämtade en byrå som jag fick av henne, kan vara bra att ha
i framtiden! :) Efter det åkte jag hem till min soffa och la mig och såg på Las Vegas (serie), men
efter ett halv avsnitt somnade jag, så låg där en bra stund och sov/kollade på tv:n..
Sen ringde johan och väckte mig och då satte jag igång med maten, spagetti & köttfärssås,
det blev väldans gott idag! :)

Sen kollade jag ett till på las vegas och det avsnittet slutade så brutalt så jag höll på o dö,
var TVUNGEN att titta på det sista avsnittet, men det fanns inget?? WHAT?? Las vegas slutade
med att Delinda blöder (hon ska föda) , det blev inga bröllopp, A.J cooper kommer tillbaka, fast
alla trodde han var död?? OCH JAG HAR HÖRT ATT DET INTE FINNS NÅGON MER SÄSÅNG :O:O
heeeeeregud, va händer??? jag hoppas verkligen att dom gör någon mer sesång, me ndet ser inte ljust ut :(:(
hur kan dom..??

Jaja, sorgligt men sant. Nu sitter vi och kollar på något mobbat matpogramm med berättarröst.. hahaha
Snart blir det mys i soffan med handbolls EM, sverige-polen, hoppas på en bra match..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0