Tyskland!

Har precis kommit hem efter en låååååång dag/tidig morgon i tyskland.

Pappa och jag hade hoppat in i bilen vid kvart i 4 imorse. Vi hade laddat upp med te, kaffe, mackor och kexchoklad. vägen ner gick galant och vi hann med färjorna som planerat och det gick as bra och fort på calles!! inget folk alls, så det var as skönt !! vi beställde massa som vi skulle ha och sen gick vi in och köpte allt annat...

Hann precis med sista båten (resa tillbaka inom 3 timmar) så att vi fick lite pengar tillbaka. På båten åt vi winersnitzel och pommes, mums!! Sen så åkte vi genom hela danmark och sen blev det ett stopp i helsingborg, hos min prins ♥!! fan vad det var skönt att få träffa honom en liten stund, fast det bara var ca 30 min, så behövde jag hans närhet, hans omfamningar och hans pussar. Men nu saknar man ju varandra ännu mera :P haha

Så för att sammanfatta denna dagen så har den varit jobbig, rolig och lååång, fast det gick rätt fort ändå tycker jag, för det är mysigt att åka iväg med papsen sådär!!

Jag köpte massa gottigt till mig, bolls blue (melon och kiwi), tequila, voldka, bazadi melon, cointrau eller hur de stavas och cider , så nu är mitt spritföråd fulländrat för flera år framååååt !! hahaha, me like. det blir gött i sommar så jag har massa drinkar som jag kan göra!!

Nu e jag seriöst helt död, funderar typ på att gå och lägga mig nu eller något.. uch för att jag ska öppna imorgon, jag vill INTE det :(

hoppas ni andra får en lite roligare lördagskväll än mig, men jag orkar itne röra en fena. godnatt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0