Camerillo!

Idag, fredag hände inget speciellt i skolan!
Efteråt gick vi till Enterprise och hämtade vår bil, den var dock inte klar så vi väntade en stund och sen körde dom oss till biltvätten, där den stod tvättad och klar!! Vi har fått en amerikansk bil , Chavrolet (eller hur det stavas) som är VIT, as snygg !! :) Den var dock lite läskig att köra tyckte jessica och alla måste tyckt vi var helt crazy när vi inte kom ifrån biltvätten på typ 15 minuter för vi hittade inga knappar att dra fram stolen med... hahhahahaha!! Alla kollade på oss och skrattade och gick fram och frågade om vi ville ha hjälp mm. tillslut som tre pensionärer rullade vår bil ut och vi kom iväg säkert!! Vi stannade till och tankade bilen och tog ett stopp hemma där vi bytte om och fixade vår nya GPS!

Sen tog vi en snabb runda på donken (min 3 hambburgare och pommes på 3 dagar, fyyyyyyyyyyyyyyyy annika) och därefter rullade vi mot vårt mål för dagen, Camerillo som är Californiens största outlet!! Det skulle tagit ca 70 min att ta sig dit, men självklart hamnade vi mitt i alla köer, så vi kom väl fram efter ca 2.5 timmar, segt !! Som tur är så stänger inte varuhusen här fören kl 21.00 vilket är gött! Så vi hade lite drygt tre timmar på oss att shoppa! Det första vi såg var en converse affär och vi kom ut därifrån med tillsammans 6 par skor!! Bra jobbat girls ;) Jag köpte 2 par, jessica 3 och karro 1 par! Sen gick vi vidare och hamnade på forever21, där vi alla fick köpt oss en partyklänning! :) Sen var det bara massa tantochgubb affärer på flera mil och tillslut gick vi in på Reebock, där jag fick köpt ett par nya spring och jobbskor! Dom var helt nyinkomna och hade som en dyna under, som gjorde att det blev mjukt samtidigt som man tränade när man gick på dom hela tiden! Jag tror dom blir kanon, så äntligen kan jag slänga mina andra gamla dojjor som gör ont överallt!

När klockan blev nio så stängde det och vi var hungriga. Svängde in på en liten mack där vi köpte chips, skittlers, choklad och vatten! Det blev våran middag och ni måste ju erkänna att vi är såå nyttiga ! ;) På hemvägen gick det jätte mycket fortare och var hemma enligt beräknad tid av våran GPS, som vi döpt till Tootsi! gulligt va ;)

Nu är klockan 23.30 och det är snart dags att nana !! Bilder från universial studios får ni någon gång i helgen!

JAG VILL HA MER KOMMENTARER, ANNARS SLUTAR JAG BLOGGA (kanske inte, men tråkigt att inte få något tillbaka när man kämpar så för att ni ska få bra läsning och bilder..)


Puss och kram! ♥♥
                                     


Kommentarer
Namn: Angelica

Buy me some converse tooo!

2010-03-27 @ 09:34:50
Namn: Thomas

haha, jag läste kontanter :) Det får du inga men en kommentar kan du få. Tycker du skriver jätte bra och grattis till att spikat provet! Sitter här hemma i regniga göteborg nu och ska stöka lite här hemma i dag. Vid 14 kommer folk på förfest och kl 18 ska vi på F-spexet :) Ni får ha det så bra over there...

2010-03-27 @ 11:15:54
Namn: pappa

Klart att du inte skall sluta blogga.Det är ju kul att få reda på vad ni gör. Tuffa skor du köpt. Har försökt ringa dig flera gånger men får signaler men inget svar. Vet inte om jag slår rätt nummer? Har försökt lite olika varianter.Här ösregnar det idag. ha det så gott, mamma o pappa, men köp inte upp hela Amerika.

2010-03-27 @ 11:17:03
Namn: Baby<3

Hahahah! Tänk att du måste hota dina läsare för att vi ska kommentera:P

Låter som ni har haft en grymt bra shoppingdag:) saknar sig i massor!!!! Pusssspusssss

2010-03-27 @ 11:31:41
Namn: My

Åhh, det ser ut som ni har det underbart!! Vad roligt!! Fortsätt blogga så jag får något roligt att se fram emot i ett snöigt Luleå!! Kram

2010-03-27 @ 17:45:21
Namn: Annika

Haha, klart jag inte slutar, men det är kul med kommentarer!!

Thomas: Vad roligt, bli inte för full bara ;)



Pappa: jasså, det är konstigt för jag i mitt amerikanske nummer nästan hela tiden! och jag hade ett missta samtal från er! ni får ringa på eran kväll ganska sent eller på helgerna vid 18-21 tiden! :)



Angelica: jag har redan för många leveranser;)

2010-03-27 @ 17:56:51
Namn: carina

Gumman :)

Jag får väl börja med att Patrik hälsar så gott!!

Det är kul att läsa om era bravader :) ...

Men ni kan ju inte skippa skolan bara så där.. SKÄRPNING tack!! Nästa gång ni skippar skolan så måste ni åka till VENICE BEACH och se alla knäppa och "höga" människor :) Det går även att sola och bada där, oj då, glömde att det även finns shopping där!!!Alltså en HELDAG..

Du kommer inte hem utan att ha varit där...MASSOR AV KRAMAR OCH PUSSAR FRÅN OSS MED NYTT KÖK

2010-03-28 @ 21:52:04
Namn: Annika

Ohh, hälsa tillbaka och gratta patrik så mycket i efterskott!! hoppas han hade en bra 20 års dag!



Hihi, jo ibland måste man ju skippa skolan, det blir på torsdag igen, för då bär det av till Sixflags, kommer bli grymt skoj! Ja, dit ska vi absolut åka! Tack för tipset! :)



Vi har det verkligen helt underbart, nu har det dragit in ett högtyck, så det är ca 28 grader och stråålande solsken ! Vad glad jag är för ert kök är klart, då får jag väl komma förbi när jag kommit hem och kika på det ;) PUSSPUSSKRAM

2010-03-29 @ 03:33:45

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0