Förberedelser!

Jag skulle fikat med Cathrine idag igentligen, men kände att jag inte orkade. Det känns som jag har så himla mycket att göra innan resan, det är bara 8 dagar kvar!!! Alltså, vi åker nästa torsdag, GALET !! Det är så mycket känslor som kommer fram nu. Jag är nervös, spänd, längtansfull, ledsen (att åka ifrån älsklingen) mm.. Ja, alla möjliga olika känslor man kan ha helt enkelt !!

Har suttit hela förmiddagen med att ladda ner musik som jag ska lägga in på min ipod. Jag har bara musik sen över 3 år tillbaka typ :p haha .. Det är gött med lite nytt. Men min ipod är bara 2 gb eller vad det nu heter så kommer inte få plats med så mycket :( Men jag ska se om jag kan låna älsklingen ipod, den e as cool med videokamera och allt + att man kan ha filmer på den, grymt !! :D

detta kommer ta tid.. det går så långtsamt att få ner musiken ... Segt!! Men det är ändå bra att jag gör det idag, för i helgen kommer jag nog inte få så mycket gjort med detta. Då måste jag  börja med packningen och allt annat!

man får ju ha med sig 23 kilo, men vi ska försöka få ner våra väskor under 15 kilo på ditvägen, så vi kan ha massa med oss hem sen (vi ska köpa resväskor där)

Nu ska jag ta och ringa resia också... Måste fråga dom om maxmåttet på väskorna + hur många kilo vårt handbagage får vara.. Mycket att göra på samma gång!!

artisterna som är ett måste på min ipod är bla.
  • Miley Cyrus         
  • Mando Diao         
  • westlife               
  • Michael Jackson   
  • Alexandra Burke  
  • James Morrisson
  • Keri Hilson           
  • Black Eyed peace 
  • The pussycat dolls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0