Godmorgon!

Godmorgon allihopa!! :)
Gick upp vid 9 tiden och åt frukost med älsklingen,
sen åkte han ner till helsingborg för att göra en mattetenta,
men han kommer hem ikväll igen :)

Har precis lagt in en del musik och laddat ner + lagt in lite bilder på ipoden:)
Nu ska jag ringa solhuset för att åka och sola. Får antagligen en
tid på direkten, så det är bra :)

Sen börjar jag jobba vid kl 14.00 idag och slutar 21.00.
Min sista jobbdag på över 2 dagar.. det känns väldigt skönt faktiskt !! :)
Ska bli så gött att komma iväg och göra lite annat !!


igår började jag lägga fram lite kläder.. men uch vad svårt det är och det känns som jag inte har några fina kläder alls att ha med mig :( Som tur kan man ju låna av varandra + att vi måste gå och shoppa det första vi gör när vi kommer dit ;)  hihi.. ne, men vi kommer ju till L.A på torsdagen och skolan börjar inte förens på måndagen.. så vi har några dagar på oss att kolla in läget och shoppa !! :)

NEDRÄKNING: 3 dagar kvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0