Jobbat en stund.

Nu har jag precis kommti hem från jobbet. Blev ett kort jobbpass 17-21. Men det var kul och gick fort!!:)
Det var sista gången jag träffade Tobias innan jag åker så vi tog farväl.. :( Det känns så himla konstigt att vi inte ska träffas fören till sommaren. När vi sa det lät det som över ett år typ!! Kommer sakna alla mina jobbkamrater otroligt mycket eftersom de är en stor del av min vardag... Och mina jobbkamrater är de bästa som finns, helt underbara och jag trivs så bra med allihopa!! Gonna miss you ♥

Nu sitter jag här och ska nog se på en film snart. Har kopierat massa papper, som försäkringspapper, visa weiver, hotellbokningen mm. Har även tagit flera kopior ifall det skulle försvinna osv. Det är ju väldigt viktigt att man har RIKTIGT BRA KOLL på alla sina papper mm. För om dom försvinner och tex dom frågar vart du bor och du inte vet det, då kanske du inte kommer in i landet. Så det är extremt viktigt att man har med sig allt och har koll på allting.
Dom kommer ju antagligen ställa frågor till oss i tullen, om vart vi ska, vart vi ska bo, vad vi ska göra, varför osv...
Dom tar ju även kort och fingeravtryck när man ska in i landet! Men det är bra att dom har sån säkerthet eftersom det är ett sånt stort land med mycket terrorism, knark mm..

Hellre bra säkerhet än sämre :P


Haciendo Hotel

Detta är vårt hotell de två första nätterna, det verkar jätte mysigt och det ligger nära till flygplatsen, ca 10 min. Det finns många bra matställen runt omkring vilket kan vara skönt när man flugit så långt som vi gjort. Vi har även gnaska nära till stranden och till shoppingcentret. Det kommer bli kanon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0