Jordbävning...

Vaknade natten till tisdagen av att hela sängen skakade ordentligt !!
Trodde att jag drömde och hade glömt det när jag vaknade...
I skolan så frågade min lärare om vi var rädda när det blev jordbävning..
jag fattade NAADA, men kom sen ihåg min "dröm", som dock inte var en dröm..

Såååå, dom brukar ha jordbävningar ca 3 gånger per år..
och vi har vart med om en nu ! Scaaaryy !!


Hoppas att vi kan sova gott inatt och att det inte är några efterskalv ..;)

Godnatt nu ska vi sova !! imorgon får ni en bättre uppdatering om hela dagen ! :)

Pusskram skumbanan! ♥


Kommentarer
Namn: Baby<3

Om det händer igen så spring och ställ dig i dörrkarmen:) eller springa ut funkar ju också;) Love you!

2010-03-17 @ 09:09:47

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0