Klipp och sling och solning.

Idag har jag äntligen klippt mig och slingat mig !! :D så nu är jag blond igen, jippiii!!
+ att håret kommer blekas yttligare i usa, me like! :) Så när jag kommer hem kommer det vara as ljust och fint!!
men det blev verkligen jätte fint mitt hår nu, tack fia ♥

Sen efter det åkte jag direkt till solhuset i lindome och solade. uch vad varmt det var idag och jag brände mig mellan brösten och lite i ansiktet .. konstigt att jag brände mig denna gången men inte i tisdags, då det var min första :p

Sen åkte jag hem och tog en fika . Baguette, saft & mammas Allas tidning ;)

Jag har klippt lugg !!!!!

 

Nej, nu lurar jag bara er, har min vanliga snedlugg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0