Lördag!!

Som vanligt så vaknade vi upp vid 9 tiden och gjorde oss iordning. Vi var tvugna att cheka ut vid 12 tiden och vi fick vår lägenhet nere i seal beach vid 14.00 . Så vi packade våra väskor, checkade ut runt halv 12 och la in dom i ett låst rum. Sen gick vi och åt frukost och tog en promenad!!

Runt klockan ett hoppade vi in i en taxi och åkte ner till Seal Beach (det ligger precis brevid long beach. Vi pluggar i long beach, men bor i seal beach). Väl där kom vi in i en fin lobby, hon i receptionen var jätte trevlig. Vi fyllde i lite papper, och sen fick vi vårt rum !! Vi var väldigt förväntasfulla ohc lite nervösa hur det skulle se ut. Men när vi kom i i lägenheten blev vi förvånade, herregud vad fint det var !!! en väldigt ljus och luftig lägenhet! Vi har 2 stora sovrum med egen toalett. Jag och karro sover i ett och jessica i det andra. Sen har vi kök, vardsgarum och en balkong med jätte fin utsikt över en hamn lite längre bort. Och inte nog med det så har vi poolen, tennisbanor, jakuzzi, grillplats och gym precis nedanför oss. Det är även jätte nära till frukosten ! :) PERFEKT !! Efter att vi installerat oss i lägenheten och packat upp våra saker märker vi att min ipod och jessicas adapter är borta.. vi har glömt dom på vårt hotell, så himla typiskt !! :O Det var första gången jag någonsin glömde något på ett hotell och det är så typiskt att det var precis idag. Vi kunde dock inte göra så mycket utan.

    

 
Detta är mitt och karros sovrum och badrum!! :) jag sover i sängen längst bort!

     
 
här är vårt kök, vardagsrum och jessicas sovrum!

Sen gick vi och handlade eftersom vi ska laga all mat osv själva. Vi gick till en affär ganska nära oss som var väldigt stor och fräsh! Efter att ha gått där i över en timma och plockat massa grejer får vi reda på av en att Ralph´s ligger bara en liten bit längre bort (en annan mycket billigare mataffär) , så utan att tveka slänger vi ut mer än halva våra vagnar så vi nästna inte har någonting kvar och sen går vi och betalar... Jag och karro vandrar vidare till ralph medans jessica står kvar med våra 5 påsar mat + en stor vatten. på vägen hittar vi en elaffär och går in och frågar efter adapter, eftersom jag inte hade med någon + att karros funkar inte att sätta i våra datorer.. Dock hittade vi inga och det blev en snabbrunda på ralps. Därefter nästan vi sprang tillbaka för att jess väntat så länge!!

tillbaka i lägenheten plockade vi upp all mat och sen lagade vi lövbiff med potatisklyftor i ugnen och grönsaker också! vi väntade och väntade... men potatisen blev aldrig klar!! snacka om dålig ugn, det tog över en timma för det att bli klart .. men tillslut vid 22.00 blev det klart och det blev en sen middag och direkt efter det var jag jätte trött och somnade på direkten !! Sov jätte gott hela natten, har däremot ont i min nacke, för min kudde är väldigt hög och hård ! :( Här kommer lite fler bilder från dagen!

        


Hoppas ni har det bra hemma i kylan!! Här är det ca 17 grader och 12 grader i havet.. får nog vänta med bad ett tag tror jag ;) Dock ska vi snart inviga poolen !! :) Puss & Kram ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0