Måndag!!

Idag så var det dags för skola igen. På morgonen var det lite repitition och sen var det dags för ett litet "prov" som bestod av lite hörförståelse, reading och writing. Det var väldigt lätt tyckte jag och jag hoppas det gick bra!! :) provet går ut på att dom vill se om man förstått det som vi gjort i veckan! :)

Nu i eftermiddags har vi inte gjort så mycket, vi tvättade för första gången och det gick kanon, inga missfärgade plagg eller krympta ;) bra jobbat! Sen så har vi vart ute och powerwalkat i en timma och sen gick jag till gymmet i 45 min minuter och pumpade lite ;) Det är såå härligt att vi har gymmet så nära !!

VET NI?? MITT INTERNET FUNKAR IGEN !! sååååååååå skönt !!! Idag försökte vi få igång det igen, men lyckades inte. Vi jämförde inställningar och massa grejer, men det gick inte.. så tillslut gick jag ner till receptionen och frågade. Då bad han mig ta med min dator och komma ner igen och då gjorde jag det och då bad han mig conecta och då funkade det! Jätte kontigt .. jag började babbla om att jag försökt så mycket osv osv.. Han bara skrattade lite åt mig och sa att det måste vart något fel på min dator att conecta i just vårt rum! Så... om jag bara hade gjort detta på direkten, så hade det funkat från början! Men nu fungerar den kanon och det är så härligt att kunna sitta vid min egen dator exakt när jag vill och så ! wiiie, jag hoppade glädjeskutt när jag fick det att funka !!

Nu ni, nu blir det mycket uppdateringar här, det är jag bra på ;)

Här kommer lite mer bilder från helgen + några från idag!!




kolla vilka stora cips som finns här !
söta också !!


i skolan, i denna korridoren ligger alla klassrum!



såhär ser det ut när man inte har något tvättställ, hela lägenheten är full!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0