Nu är det äntligen dags!!

Efter låånga månaders väntan med allt vardagligt som jobb, träning osv så är det äntligen dags!!
Det är imorgon det smäller stort !! Kl 07.10 lyfter vårt plan mot usa. Först har vi en mellanlandning i Heathrow i London och efter ca 2 timma på den flygplatsen börjar vi den långa flygresan till L.A .

Vi kommer att landa kl 14.00 imorgon (torsdag) i Amerikansk tid. Här hemma kommer då klockan vara 23.00 på kvällen (torsdag). Det skiljer alltså 9 timmar, vi ligger nio timmar efter. Kommer bli lite trix o mix för att kunna prata med alla här hemma på skype , men det kommer säkert gå bra! :)

Nu har jag egentligen inte tid att sitta här och skriva, men ville ialla fall bara att alla ska veta att jag lever o allt sånt. Har bara väldigt mycket att göra och har haft väldigt mycket dessa dagarna! Jag har inte ens packat klart`?? inte ens lagt i ett enda plagg i resväskan än eller lagt fram alla sakerna... eller funderat vad jag ska ha på mig imorgon på flyget. Jag har inte låst upp min mobil eller köpt korsordstidning. Jag är inte helt klar med mina ansökningar till Ky och högskola.. Som ni förstår har jag ganska mycket att göra idag + att jag ska umgås med mamma, pappa och min älskling <3<3 Kommer sakna dom så mycket !! :(

Hoppas ni har en bra dag så hörs vi antingen ikväll eller när vi landat i L.A !! AWSOOME !!!

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0