Onsdag var en luugn dag!!

Ja, det var verkligen skönt att ha en lugn dag!! Ända sen vi kom till Los Angeles och hit till Long Beach har vi bara gjort massa massa saker hela tiden och man blir ganska trött av det !!
Så det började med skola som vanligt.. Det är faktiskt ganska kul tycker jag och jag vågar verkligen prata, vilket är bra eftersom jag alltid tvingar andra att prata för mig i vanliga fall. Vi har en liten, men väldigt snäll klass! alla är väldigt gulliga tycker jag! vi har två olika lärare, en på första lektionen och en på andra lektionen! På den första har vi en mexikansk man som är lite konstig och lite dålig på att förklara, så det är tråkigt.. :( men på den andra lektionen har vi en kvinna som heter Kim och hur är hur gooo och duktig som helst och hon gör jätte roliga lektioner också, med väldigt mycket prat!! Tummen upp där !! :)
Idag var det även Sant patric´s day !! en irländsk nationaldag!! Det menas att alla går runt i något grönt, för annars får folk gå och nypa dig! vi hade grönt nagellack, jätte bra tyckte vi ;) hihi. Så efter skolan så var det lite "party" som menas musik och mat från olika länder.. det var inte så gott ,så vi drog hem ganska tidigt!!
På eftermiddagen skypade jag lite med älsklingen och karro och jessica gick ner till havet. När jag pratat klart så gick jag till poolen där en annan svensk tjej, Filippa låg med hennes franska kompisar, så jag joinade dom ett tag! på kvällen gick vi och handlade mat och gjorde spagetti och köttfärssås, riktigt gott !! Sen somnade vi. Man är verkligen trött hela tiden :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0