Storstädning!!

Nu har jag äntligen städat klart !!
Det såg förjävligt ut här hemma, så jag tog mig i kragen och fick tummen ur röven och började städa hela huset.
Har torkat, dammat, plockat undan och damsugit över allt och det behövdes verklgien!!
Nu känns det så skönt !! :)

Idag åkte mamma och pappa upp till Mora. Mamma ska åka stafettvasan och pappa vasaloppet. Good luck to you all :) Undra vad jag skall äta till middag idag då? så tråkigt att bara laga mat till sig själv :( Blir nog bara en omelett eller något ... Har dock träning så borde äta något ordentligare, men jag får se..

snart kommer älsklingen, eller han kommer hit efter min träning !! :) längtar så efter honom ♥
Imorgon ska vi ha världens myskväll, lite för att fira min avresa har jag bestämt. Så det blir god mat, äfträtt mm :)


VÅR TV FUNGERAR INTE NU IGEN :@ DET VAR JU INTE LÄNGESEN DEN GICK ISÖNDER, ELLER BOXEN DÅ MENAR JAG ... FAN, JAG KAN INTE TITTA TV :( BAJS PÅ DET !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0