Tisdag !!

Iknow iknow... dålig uppdatering.. men det blir svårt när man inte har sin egen dator och lånar jess och karros, för då får jag använda deras när inte dom ska dom :p hihi.. ska försöka lösa detta med datorn också... men en i en dator affär sa att hna inte heller trodde att det hade att göra med nätverket .. Men ska gå ner till receptionen typ imorgon och höra med dom !!

ojoj, jag hade skrivit ett helt blogginlägg om idag, men när vi var på gymmet kom jag ju på att jag skrivit om fel dag.. man glömmer så lätt vilken dag och vad man gör här :P

Så.. i tisdags var vår första riktiga skoldag! Så när vi kom till skolan gick vi in på "rektorns" kontor och där låg böcker och vilka klasser vi kom i. jag och karro kom i samma, level 6 (näst högsta) och jessica kom i den hösta levern ! Klasserna består av typ 10 elever i varje, så det är skönt att man är få.. och det är inte heller så jätte seriöst , men ändå bra !! Det är mycket prat på lektionerna och man vågar verkligen + att vi från sverige har ju LÄTT det bästa uttalet.. det är jätte svårt att höra vad de andra säger.. De andra är från länder som Kina, Korea, Japan, Turkiet, Ryssland, Kazakstan, Italien, Frankrike, Tyskland mm.

När vi kom hem från skolan var vi jätte sugna på att hitta på något, så vi googlade och hittade ett shoppingcenter en halvtimma ifrån! Det var verkiigen supermysigt och såg ut som en liten stad innanför murar!! dom hade jätte många reasturanger, as bra shopping och parishjul och karuseller ! :) Det var suveränt! Dit ska vi åka igen! Sen åt vi även pizza där och gud vad god den var !! Blev en hel del shopping också! bland annat en jacka, lite linnen och en klänning! nöjd nöjd, man kommer aldrig få nog av shoppingen ! :)

Nu blir det film på datorn med chips, godis och pepsi! (den är mycket godare än colan här otroligt nog)
här är några få bilder som jag har, glöm inte kolla in de andras blogg för det är dom som tar alla bilderna :P


Här är min skolbok + mitt idkort och sen utanför lobbyn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0