Ett sista inlägg!

Hej allihopa!

Detta inlägget som jag nu skriver kommer nog bli det sista innan vi landar med planet på Landvetter. För idag är det ju faktiskt torsdag och tidigt på lördag morgon så lyfter vårt plan mot Hawaii för 6 dagar och sen har vi en natts mellanlandning i LA och nästa lördag den 15:e så åker vi hem och när vi landar så är vi hemma i kära Sverige! Nu känner jag att hemlängtan börjar komma igen nu när det är så kort tid kvar här...När vi flyger från hawaii nästa fredag från den tidne kommer jag bara vilja hem, nej men då är det en hiiimla massa timmars flygning innan vi landar, uch och fy för att flyga! :( Men men.. den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! Ska bli jätte skönt och kul att få komma hem till familjen, pojkvännen, släkten och vännerna! Längtar så mycket faktiskt och längtar riktigt mycket efter svensk sommar!!

Men först och främst innan jag börjar tänka på allt där hemma så ska vi avnjuta en riiktigt riktigt härlig semester på Hawaii på ön Honululu. Vi ska bo på Wakiiki beach hos en killkompis som heter Anton som pluggar där! Han och hans två kompisar bor i en penthouse vårning (takvårning) som är riktigt stor. Vi ska få sova på bäddsoffa + soffa, så det kommer bli perfekt!! Det är verkligen kanon att vi får bo hos honom för då sparar vi några tusen på boende! :D Sen ska jag även göra skydyving och det kommer bli så fräckt! Tjejorna vågar inte, så jag får göra detta själv men det ska jag klara!! Ohh, vi kommer ha det så jääädra bra på hawaii och göra massa roliga saker!!

Över till nuet, nu ska jag inte drömma mig iväg alltför långt ;)
Denna veckan har varit en riktig slappvecka. Vi har packat ganska mycket, städat och rensat i lägenheten (herregud vad med skräp, påsar, kvitton & kartonger vi hade) men nu är vi äntligen klara. Ah så klara man kan bli då.. vi har ju lite till att packa imorgon och på lördag men det är ju bara småsaker!!


Veckan som varit.. ja vad har vi gjort då? I måndags åkte jessica och filippa till ett outlet och jag och karro var bara hemma och tog det lungt. Fixade lite saker, skrev ut flygbiljetter, Lagade mat, såg på film osv. I tisdags så hände inte så mycket.. Vi gick till lite småaffärer och fixade dom sista sakerna vi skulle köpa och sen åkte vi hem och packade!! Vi kom fram till att alla har varsin stor väska + våra handbagageväskor + att karro och jag delar på en stor väska till och jessica har en egen. Dels för att hon köpt mer saker än oss och för att hennes väska var mindre än våra så hon fick itne plats med allting :p Igår (onsdag) så låg vi vid poolen, efter det blev det volleyboll med några två pojkar från vår skola. Därefter åkte jag, jess, karro, filippa, oskar och jocke till Cheesecake factory och åt en jätte god middag och avslutade med Fresh Strawberry cheesecake och därefter gick vi på bio! Vi var säkert 12 stycken som var på bio så det var skoj. Vi gick på "A nightmare on elm street" och fy faan vad äcklig den var rent ut sagt. Jag satt och skrek som en galning, så ja, det var en riktig skräckfilm! Idag ahr vi inte heller gjort så mycket. Vi försöker verkligen njuta av våra sista dagar här. Imorgon är det sista dagen i skolan och då ska vår lärare bjuda på pizza för att vi och en annan tjej lämnar! Ska bli gott. Efter sista lektionen så blir det Graduation, där vi får våra diplom och man säger hejdå och så. Efter det ska vi hem till poolen och ligga där en sista gång och på kvällen blir det grillparty (lite avsked med alla svenskar) och sen jazuzzi förhoppningsvis en stund också!

Vårt plan till Hawaii går 08.15 men vår Shuttle, transportbilen som tar oss till flyget som vi bokat kommer och hämtar oss 05.15 så det blir att gå upp mitt i natten utan många timmars sömn. Det är ju väldgit viktigt att vi får med oss alla saker nu när vi aldrig mer kommer hit.. På fredag kväll ska vi även ge några av våra väskor till Oskar och de andra som ska ha dom i sin lägenhet en vecka. Sen när vi kommer till LA igen ska han och jocke komma upp med väskorna och även äta en sista middag med oss!

Så nu allihopa så blir det väl ett litet hejdå ;) Nu hörs vi och ses inte förens jag landat i sverige igen, det känns så sjukt konstigt att säga så... uch vill inte hem :( Saknat er därhemma jättemycket och jag hoppas allt är bra med er!
 
Puss och Kram Annika
 ♥

               


Kommentarer
Namn: Johan

Det är ju skönt att du har lite hemlängtan iaf;)

trodde vi hade förlorat dig till amerikanerna;)

2010-05-07 @ 09:57:47

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0