Hemma och kommit till rätta!!

Nu har jag äntligen börjat bli av med jetlaget och känner att jag verkligen har landat och kommit till rätta här hemma! Det var en jobbig förra vecka med mycket känslor, trötthet, yrhet, jag åt nästan inget osv. jobbiga jetlag :P

Nu känns det mycket bättre och jag har kommit in i allting igen... har jobbat flera dagar nu, tränat och spelat min första match för sesången och träffat alla vänner, pojkvän, familj och så!

Nu har jag och sofia precis vart och kollat på balen i Badhusparken i Kungsbacka!! kan inte fatta att det var 2 år sen jag stod där, tiden går så sjukt fort!! Dom var iaf jätte fina och jag längtade lite tillbaka! Nu väntar jag på att johan ska hämta upp mig och vi ska åka hem till honom och sen vidare till hans kusiner för att spela liet krocket ;)

Imorgon blir det jobb och direkt ska jag kolla när vårt lag spelar DM match mot Norvalla, kommer bli en mycket tuff match mot ett väldigt bra lag men det fixar vi!! Heja Kif !


fyyyy vad kallt det är idag, fryser ju ihäl!! uch , sitter här och huttrar litegranna för att det är så kallt :P Som tur har jag min gooa, varma LA tröja! ;)inte okej när det är slutet av maj!!



Vill tillbaka till solen och värmen!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna din bloggadress här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0